Descopera lumea cu Steiner

Lucrezi ca si hairdresser, masaj therapist, beauty therapist, manichiurista sau chiar personal trainer si te-ai saturat de rutina de acasa? Cu Steiner ai ocazia de a calatori in jurul lumii, de a lucra in cele mai luxoase spa-uri pe vasele de croasiera si chiar de a intalni oameni foarte importanti din intreaga lume.

Am sa iti povestesc experienta mea de cand am renuntat la rutina.

Aveam propriul meu bussines in tara, un spatiu inchiriat intr-un salon. Lucram ca si nail technician, inca si acum imi lipsesc colegele, dar am decis sa incep sa descopar lumea…
Am trimis Cv-ul la Protos, o agentie din Brasov, dar chiar daca esti de pe este hotare nu-ti face griji deoarece ei au recrutori in ingreaga lume. Prima etapa a fost un skype interviu dupa care, dupa cateva saptamni interviul final la Bucuresti cu proba practica si cateva intrebari.

Cateva zile dupa, am fost anuntata de catre agentie ca am fost aleasa si trebuie sa incepem demersurile, constand in analize, pasaport valabil 5 ani si interviul pentru viza. Au trecuta cateva luni bune si a sosit ziua de 22 februarie cand am plecat spre Londra, unde urma sa locuiesc pe perioada trainingului. Locuiam la YMCA si academia era la 40 minute cu busul. De luni pana vineri, de dimineata pana seara aveam taining, iar acasa de invatat. Primeam o multime de teste, dar erau si parti bune deoarece am fost model pentru toata tratamentele.

5 saptamani au trecut si am primit detaliile. Vasul care urma sa-mi fie casa pentru 9 luni ma astepta in Sydney, Australia. Dupa 24 ore de zbor, o noapte la hotel in Sydney am ajuns la noua mea casa. Nu vazusem niciodata un vapor asa mare in realitate, era imens. Eram si fericita dar si speriata, fiind prima data plecata sa lucrez in strainatate dar mai ales si singura.

Am vizitat foarte multe insule care nici nu auzisem de ele inainte, mi-am facut foarte multi prieteni… o noua familie, dar dupa o luna si jumatate am aflat vestea ca trebuie sa plec pe alt vapor, cel mai mare vapor din lume, in Europa. Ma simteam foarte singura cand am ajuns acolo, dar mi-am facut o noua familie si toate intamplandu-se cu un scop, deoarece am vazut mult mai multe locuri ca si Australia, Noua Zeeland, Hawai, vestul Americii, Europa si Caraibele.
Cred ca ai simtit emotiile si clipele petrecute pe care le-am avut prin aceste cuvinte…

Ce e important sa stii acum este ca ai nevoie de cateva economii pentru a face acest pas. Tu vei fii unicul responsabil pentru aceste cheltuieli ca si analize, bilet de avion spre Londra, bani de cheltuiala la Londra , mancare, transportul in comun. Cazarea si cina iti este asigurata. Din Londra spre vapor primesti biletul de la companie, dar odata ajuns acolo trebuie sa platesti taxi spre hotel si cazarea la hotel in cazul in care vei dormi, eu am platit 150 dolari australieni pentru o noapte si 50 dolari austalieni pentru taxi. Banii pentru viza iti sunt restituiti in primul salar, dar vei plati pentru uniforma si primul salar il vei primi dupa primele doua sapatamni, ceea ce nu va fi foarte mare deoarece o sa ai aproape zilnic traininguri de prim ajutor, salvare si nu o sa prea dai prin spa, deci nu prea multi clienti.

Timpul liber in spa este de o zi si jumatate pe saptamana depinde de fiecare manager cum vrea sa il imparata. Se lucreaza 14 ore pe zi cu 2 ore pauza. Este o zi lunga de munca, dar in timpul liber te vei balaci in apele din Caraibe sau Bora Bora sau vei vizita Londra, Barcelona etc…